Маркетинг

1. Будова маркетингових комунікацій на основі розробки фірмового стилю організації
2. Ефективність маркетингової діяльності підприємств в кризовій економіці
3. Маркетинг страхування та шляхи активізації його діяльності
4. Маркетингова політика в управлінні якістю продукції
5. Маркетингова цінова політика та шляхи її вдосконалення
6. Маркетингове дослідження із оцінки якості обслуговування
7. Маркетингове управління асортиментом послуг на підприємстві
8. Маркетингове управління бізнесовим портфелем ЗАТ “Оболонь”
9. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства
10. Маркетинговий комплекс на підприємстві роздрібної торгівлі
11. Маркетингові комунікації
12. Організація маркетингової діяльності на підприємстві
13. Планування маркетингової діяльності на підприємстві
14. Презентація в системі просування товару
15. Рекламна діяльність підприємства та методи її вдосконалення
16. Розробка маркетингової стратегії виходу на зовнішні ринки
17. Удосконалення комплексу маркетингу
18. Управління реорганізацією служби маркетингу підприємства
19. Формування сервісної стратегії

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *